PNO Media had eind oktober 2018 een beleidsdekkingsgraad van 106,3%. De ‘beleidsdekkingsgraad’ is het gemiddelde van de laatste twaalf actuele dekkingsgraden. lees verder
De beleidsdekkingsgraad van pensioenfonds PNO Media is in het derde kwartaal van 2018 gestegen van 105,1% naar 106,2%. De actuele dekkingsgraad is eveneens gestegen. Het resultaat op de beleggingen was positief. Door een hogere rente daalden de pensioenverplichtingen. lees verder
PNO Media had eind september 2018 een beleidsdekkingsgraad van 106,2%. De 'beleidsdekkingsgraad' is het gemiddelde van de laatste twaalf actuele dekkingsgraden. lees verder
PNO Media had eind augustus 2018 een beleidsdekkingsgraad van 105,8%. De ‘beleidsdekkingsgraad’ is het gemiddelde van de laatste twaalf actuele dekkingsgraden. lees verder
PNO Media had eind juli 2018 een beleidsdekkingsgraad van 105,4%. De beleidsdekkingsgraad is het gemiddelde van de laatste twaalf actuele dekkingsgraden. lees verder
In het tweede kwartaal van 2018 behaalde PNO Media een totaalrendement van 2,4%. lees verder
PNO Media had eind juni 2018 een beleidsdekkingsgraad van 105,1%. De beleidsdekkingsgraad is het gemiddelde van de laatste twaalf actuele dekkingsgraden. lees verder
Dankzij een rendement van +8,2% groeide het pensioenvermogen van PNO Media in 2017 naar 5,9 miljard euro. De verplichtingen daalden door een stijging van de rekenrente. Deze ontwikkelingen zorgden ervoor dat de actuele dekkingsgraad van het pensioenfonds voor de media en creatieve sector klom van 95,6% naar 105,1%. lees verder
123 Last