Uw administratie

De pensioenadministratie van uw medewerkers regelt u het makkelijkst via de PNO Werkgeversportal. Deze online omgeving voor gegevensuitwisseling met ons is beveiligd met een persoonlijk account. Dit account kunt u bij ons opvragen. Het formulier hiervoor vindt u bij 'Downloads'. Na uw aanvraag heeft u het account binnen enkele werkdagen in uw bezit.

PNO Werkgeversportal

Wijzigingen in dienstverbanden doorgeven doet u snel en gemakkelijk via de PNO Werkgeversportal. Dat is belangrijk, want als we beschikken over de meest actuele gegevens, kunnen we pensioenberekeningen voor uw medewerkers preciezer uitvoeren. Bovendien voorkomt u daarmee onjuiste premienota’s en een hoop gedoe achteraf.

De PNO Werkgeversportal biedt u op elk gewenst moment direct toegang tot:

  • uw werknemers die zijn aangemeld, hun jaarsalarissen en deeltijdpercentages;
  • uw actuele pensioenpremie.

U regelt direct:

  • wijzigingen in dienstverbanden van uw medewerkers;
  • een overzicht van uw jaarpremienota;
  • een download van uw deelnemersspecificaties.

We leggen u graag uit wat de PNO Werkgeversportal voor u kan betekenen en hoe u er gebruik van maakt. Een handleiding voor gebruikers van het PNO Werkgeversportal vindt u bij 'Downloads'.