Excellente dienstverlening
We doen alles om pensioen voor u en uw medewerkers eenvoudig en overzichtelijk te houden. Een paar voorbeelden.

Online werkgeversportal

Een nieuwe medewerker, ontslag, salariswijzigingen en veranderde parttimepercentages; u geeft ze eenvoudig aan ons door via onze werkgeversportal. De volgende dag zijn de mutaties al verwerkt en zijn ze via de portal te controleren.

Full-service 

We nemen u alle pensioenadministratie en -communicatie uit handen. Desgewenst organiseren we bijeenkomsten op locatie om uw medewerkers bij te praten over pensioen. Bovendien hebben we onze administratie gekoppeld met de Basisregistratie Personen van de overheid. 

De werknemer centraal

Uw medewerkers krijgen bij PNO Media persoonlijke ondersteuning, informatie en tools zodat zij weten waar ze aan toe zijn. Bijvoorbeeld direct inzicht in het actuele pensioen via MijnPNO. Zelf aan de slag met de planner Op Koers. Een persoonlijk gesprek bij ons of voorlichting op locatie.

Geprezen service

In 2014 werden we door Het Financieele Dagblad gekozen tot het 'meest klantgerichte pensioenfonds'. In dat jaar bekroonde het tijdschrift Pensioen Bestuur & Management ons tot het 'beste in innovatieve communicatie'. En onze werkgevers waarderen onze werkgeversspecialisten met een 8,5 (TNS Nipo, 2015).

DELEN:

Korte lijnen, direct persoonlijk advies

Belt u met een pensioenvraag, dan krijgt u direct een specialist aan de lijn. We komen graag graag langs om u bij te praten over pensioen. En wil u uw medewerkers informeren, dan verzorgen we individuele pensioengesprekken op locatie, zonder extra kosten.

Referenties

Natuurlijk kunt u vertrouwen op wat wij u vertellen,
maar nog interessanter is wat onze klanten van ons vinden.