Excellente dienstverlening
We doen alles om pensioen voor werkgevers en werknemers eenvoudig en overzichtelijk te houden. Een paar voorbeelden.

Online werkgeversportal

Ontslag, salariswijzigingen en veranderde parttimepercentages; een werkgever geeft ze eenvoudig aan ons door via onze werkgeversportal. De volgende dag zijn de mutaties al verwerkt en zijn ze via de portal te controleren.

Full-service 

We nemen werkgevers alle pensioenadministratie en -communicatie uit handen. Desgewenst organiseren we bijeenkomsten op locatie om werknemers bij te praten over pensioen. Bovendien hebben we onze administratie gekoppeld met de Basisregistratie Personen van de overheid. 

Werknemer centraal

Werknemers krijgen bij ons persoonlijke ondersteuning, informatie en tools zodat zij weten waar ze aan toe zijn. Bijvoorbeeld direct inzicht in het actuele pensioen via MijnPNO. Zelf aan de slag met de planner Op Koers. Een persoonlijk gesprek bij ons of voorlichting op locatie.

Geprezen service

In 2014 werden we door Het Financieele Dagblad gekozen tot het 'meest klantgerichte pensioenfonds'. In dat jaar bekroonde het tijdschrift Pensioen Bestuur & Management ons tot het 'beste in innovatieve communicatie'. En onze werkgevers waarderen onze werkgeversspecialisten met een 8,5 (TNS Nipo, 2015).

DELEN:

Korte lijnen, direct persoonlijk advies

Belt een werkgever met een pensioenvraag, dat krijgt hij direct een specialist aan de lijn. We komen graag langs om onze werkgevers bij te praten over pensioen. En wil een werkgever zijn medewerkers informeren, dan verzorgen we individuele pensioengesprekken op locatie, zonder extra kosten.

Overtuigd?

Of wilt u meer weten? Bel ons op: 035 - 702 34 20
Een e-mail mag ook.

U krijgt direct persoonlijk antwoord.